Nu jävlar ska de bloggas=-P

Från och med nuu ska jag ha en seriös blogg... *hahahaha*
Äntligen är de fredag och jag är dessutom ledig ikväll, imon och på söndag!! Det är juh heeelt underbart=)

Imon ska vi hem till fru nr.1 ska bli roooligt.. hon ska bli full igen.. haha nää hon ska faktiskt för första gången hålla sej nykter (påstår hon iaf) *lol*

Ska egentligen till gossip ikväll med Christo o nåra men får se om jag orkar göra iordning mej.. känner mej trött, förskyld, och orklös som faaa*** o lite nere just nu,.,., går la över snart.. suttit o kollat på gamla kort på en kompis som gick bort i sommras.. hans syster hade gjort ett album på facebook.. fint men kändes lite jobbit..=(
Tänker på dej mycket Johan.. är lässen över att ditt liv fick sluta så hastigt och tidigt.. Du kommer alltid att vara väldigt speciell för mej<3

jaja nu ska man inte vara för sentimental..... haha.. nej nej..
Igår köpte jag lite julklappar.. första gången som jag varit så här tidig ute.. känns skönt!!!!!!!!!!

Nu ska jag äta lite mat..!!

sätter in en av mina favo bilder på Johan.. den är jäääte gammal från typ 97..=-D
världens sötaste o finaste kille någonsin <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0