Godmorgon!!

Godmorgon!!

Kul att man vaknar kl 8 och är klar vaken när man äntligen kan få sova uuuuut....
men känner mej som en gammal kärring klarar inte av att ligga i sängen, har såååååå ont i ryggen=(

Jaja de ooordnar sej de gör de alltid ja de löser sej med några voltarien... *hehehe* en morgon sång!!

Nu ska jag slå in mina jul klappar som jag har köpt, dammsuga och sen ner till stan för att förhoppningsvis äta frukost med mina fruar (om jag kan få liv i dom!!!)
Sen måste jag handla en present till min syster son.. el min kompis son, fast jag är moster  till honom;-) 
han fyller år idag!!

HAhahaha Slavka o Freddan har varit på make up store o sminkat sej som transor... *hihihihihihihihi* **ASG**
Passar faktiskt as bra=-P

Idag ska de festas!!!!!!!! wohhoooo=-DD
"Sandra" "sandra"   "Sanja" "sanja" "Vakna" "vakna"..
hahahaha jag ska sjunga så när jag ringer o väcker er=-P
ses sen mina älsklingar<3 <3   pöss & Love


hihi slavina!! your so sexy.. sexy.. sexy...
hahaha du är juh såååå snygg som transa *LOL*faaan va ni är läckra då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0