Kära min dagbook!


Kära min dagbook...

Ikväll jag ska entligen få dricka en glass viin!!! Det ska bli himla gott=)

Har vilat göra de  monga veckor nu men inte fått för min fru,  hon sjelv har druckigt ute sej full varje dag o hälg..
föratt hon är en liten (alkolist) men inte säga till nån, hon skämmas mycke över det o vill knapt erkänna de för mej.
Men inne i henne så vet hon om de.. o hon vet att jag vet oxå..
varje ikväll så ber jag i en två timma på min matta som jag har i min garderoben... den är riktad mot meka.
*hoppas jag att Allah kommer att hjälpa min fru med detta* jag brukar be så här..

allah akbar... lalala nana lanana la la
Inshalla, inshalla (om gud vill)
rädda min Habibti från alkohol
allah allah allah (så skriker jag lite oxå) ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH AKBAR
mashalla, inshalla
slut.

sen jag tvätta min händer o min tår så jag ska lägga mej..

nu snart dags börja bolllibommpa *längta*
synd att min fru jobba nu, så jag sitta o titta sjelv.. men hon måste jobba jobba jobba.. vem annars ska bettala räkning liksåm.. hon ska städa, laga maten o jobba o jag sitta i soffa o onanera mej o titta tv.
jag älska min fruu mycke!

nu telefone ringa.. jag måste springa
jalla bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0