Jamie Oliver och Jonas Gardell Lagar mat!




Finns de nån sötare än dom här 2.. nää tror inte de.. Mina små bögar=)
Hiohoho!! Dom gjorde iaf världens godaste vitlöks-sallad o curry vitlöksås... =-P
hehe* men de va skiiit gott!!!!!!

Kolla nu ska jag skriva på riktigt.. min första riktiga inlägg;-)

Har haft en as soft kväll.. bara suttigt (hmmm) suttit o degat...
Canceled my fika with a friend who i havn't seen in a looong time.. för att sitta framför datan o kolla på sensation bilder..
HAha* knäpp..
SeNsAtiOn Rulessss bitch!!!!!!!!!!!!!

Pösss o godnatt till mina fruar;-)

<3


Kommentarer
Postat av: Sandra-The foots rules my life

HAHAHAH! vem är Jonas gardell av oss då? Jag vill fan vara Oliver :D Jävla datanoerd;) Men jag gillar att du börjat få smak på bloggningen.. Me like.. :D Hörs i morgon min Fru!



Kärlek

2008-11-19 @ 23:40:08
URL: http://hacduce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0